Gece

Gece
@Geceee_21
BEŞİKTAŞ ¹⁹⁰³ Ricardo Andrade Quaresma Bernardo
Sessizlik içindeydi her yer, ölümün kadifeden ayakları gezinir gibi.Ve ben yaşamaya hükümlüydüm; yaşamaya!
Reklam
... Çünkü şefkat olmayınca hayatın pek değeri kalmıyor
Masalın nerede bittiğini, hayatın nerede başladığını fark edemiyorum.Bazen suratıma garip bakıyolar, o zaman uyanır gibi oluyorum.
Onu yüreğimde öldüreceğim, artık sevmeyerek.