Gece

Gece
@Gecegolge
Gülüşlerin kaldı aklımın ucunda
Müzik
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Eşka men û zin nabe wek ame
Bana inat yapmayın, inat benim profesyonel olduğum bir mecra..
Az önce seni özlediğimi fark ettim... Biliyorum bunu sana defalarca söylemişliğim var, ama bu defa çok daha başka özlemekteyim... Fotoğrafını izledim biraz, orada gülümsüyorsun, gözlerin ışıl ışıl.. Sanki canlanıp sarılacak gibisin boynuma. 'Ben hiç gider miyim deli?' der gibi bakıyorsun. Ağladım, ağladım... Az önce seni aramak istedim. Bunu yapıp yapmamam gerektiğini sorguladım. Birçok korkum oldu. Telefonunu değiştirmiş olabilirdin ve ulaşamayabilirdim sana. Ya da meşgul çalabilirdi. En kötüsü de tanımadığım bir adam çıkabilirdi telefona... Bunun beni nasıl incitebileceğini düşündüm. Kahroldum sonra. Ağladım, ağladım... Dünyadaki hiçbir şey senin sesindeki huzuru vermiyor... Başka hiçbir şey ruhuma iyi gelmiyor. Az önce aradım seni, 'alo' dedin. Saç uçlarımdan tırnak aralarıma kadar uyuştuğunu hissettim tenimin. Göğsümün ortasında bir canlı bomba infilak etti o an. Bunun nasıl acı verdiğini bilemezsin. Bütün duygularım paramparça. Titreyerek gülümsedim az önce, ağlamaklı gülümsedim, acıyla yüzleşerek gülümsedim... Yüreğim acıdı o an, gözlerim dolu dolu sesini dinledim. Bunu yapmama gerektiğini biliyordum... Seni bir daha aramanın bana acı vereceğini, eskisi gibi huzur vermeyeceğini, bunun bir şey değiştirmeyeceğini bile bile aradım. Seni dinleyerek düşündüm. Bunun artık uyanmam gereken bir kabus olmasını diledim. Ağladım, ağladım... Az önce arayan gizli numara bendim...
Sonra sustun...sustum... Denizin üzerinde uçuşan martılar tezgahını kurmuş simitçi, Balık avına cıkmış balıkçı. Bizim gibi banklarda oturup, dingin bir sessizlikle durgunlaşan insanlar