Gece

Gece
@Gecegolge
Kimse bir Cemal Süreya gibi sevmiyor kadınını. Ve kimse bir Piraye kadar gururlu ama sevdasına sadık kalamıyor. Çok sevmelerin devri kapandı. Çok sevmelerin zamanı değil artık. Sevip kavuşmayı beklemenin devri değil bu devir. Kimsenin ardından yas tutulmuyor, ayrılığın acısı yılları bulmuyor. Şarkılarda aranmıyor, şiirlere yazılmıyor artık kaybedilenler. Dokunmadan sevilmiyor, görmeden taşınmıyor kimse yüreklerde. Sevdaya dahil değil artık hiçbir şey. Sadık kalınmıyor verilen sözlere, yeminler kolayca bozuluyor artık. Emekle kazanılmıyor artık sevdalar. Gidenin hoşça kaldığı gelenin hoşgeldiği devir bu devir. Çok güzel sevenlerin kendini çirkin hissettiği, çirkin sevenlerin kendini güzel zannettiğinin zamanı. Gidenin acısını gelenle kapatmanın zamanı..
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Herkes kusurludur bu hayatda. Birini seveceksen kusurlarından seveceksin. Eksik yerinden. Yalnışını görünce duvar olmayacaksın, sarılmak için gelip güm diye çarpmayacak sana..✨
Öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın.  Ellerimde koparmaya çaıştığım zincirlerden kalma yara izleri  Yeni yeni iyileşmeye yüz tutmuş olsun.  Gözlerimde öyle bir karanlık olsun ki, gören kör oldum sansın.  Yanaklarım kurumuş olsun göz yaşlarımdan, dudaklarımsa çatlak çatlak. Öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın.  Belki bin tane aşktan geçmiş olayım ve hiçbiri olmasın gözümde.  Hiçbiri tamamlayamamış olsun cümlelerimi,  Hiç biri bağlayamamış olsun geceyi sabaha.  Hiçbirinin gülüşünün her anı senin kadar aklıma işlenmemiş olsun.  Hiçbirinin hayali en güzel haliyle barınamamış olsun beynimde.  Hiçbirinin izi kalmamış olsun bedenimde. Öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın.  Sessizce ağladığım anları kimse çığlık çığlığa hıçkırıklara dönüştürememiş olsun.  Ellerim kimsenin üzerinde eriyip gitmemiş olsun, gezinse bile.  Dudaklarım senin adını söylerkenki gibi kıvrılmamış olsun hiç bi ad'a yeterince.  Yerine koymaya çalıştığım her beden yok olup gitmiş olsun kumlar aktıkça tane tane.  Unuttuğumu sandığım, vazgeçtiğimi sandığım,  Sevmediğimi sandığım öyle bir zamanda gel ki Yerçekimine karşı koysun damarlarımda beni yaşatan her zerre.  Öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın...
Ben seni iki mavinin arasında sevdim. Denizin hemen üstünde gökyüzünün biraz altında...
Bitmesi gerektiğini hissettiğin bir an var. Böyle bıçakla keser gibi kesilmeli orda. Bazen hissedersin, sonu gelmiştir ama devam edersin. Sebebi de yoktur bunun. Sadece alışmışlıklar üzerine kurulmuştur artık devam edişin sebepleri. Tam o anda bazen emek boşa gitmeli diyebilmeli