Kendimle Savasim Bitmiyor Hic Haketmediklerimi Yasamak Beni Öldürüyor Şuan İçimdekileri Anlatsam Belkide Mürekkep Yetmeyecek Ama Şunu Anladimki Satirlar İnsanlardan Daha Merhametli Çünkü En Azından Derdimi Kabullenen Tek Şey Günahsız Beyaz Sayfalar. Belki Beni Yadirgayacaksiniz Belkide Çok Şey İstiyor Diyeceksiniz Ama Şuan Çocuk Gibi Başımın Oksanmasini İstiyorum Yarınların Güzel Olacağını Ve Bunun Garantisini Verecek Vaadlerin Yanıbaşımda Olmasını İstiyorum. İnanin Hiç Bir Şeyin Tadı Yok Güller Eskisi Kadar Güzel Kokmuyor Uzuyan Yollar Hasreti Bitirmiyor Sevgiyi Sevilmeyi Güneş Dogurmuyor Zifiri Karanlığın Sisini İsyanlar Bitirmiyor Mutluluk Desen Sandiğimizdan Daha Irak görünüyor.
Sorarlarsa sana beni; Hafifçe gül, Sevilmeden sevdi de.. Ne kadar saftı Kullandım onu de O kadar saf ve güzel Sevdi ki de.. Kaldıramadım, Ağır geldi, Kaçtım de...