"Yine Rüyama girdi Adrian"
"-Size yine, yeniden geleceğini söyledi, öyle değilmi efendim?"
"-Hayır adrian, bu sefer rüyalarımdan da gitti"
"-Bu iyi birşey efendim"
"-Giden kalanı öldürür Adrian, kalan ise içindeki gideni yaşatmak için nefes alır"
"-Ama efendim bu saçmalık"
"-Umut bu Adrian, kapıyı çaldığında açan olmayınca, Belki pencerenin önündeki çiçeği sular diye, ömrünü o pencerenin altında geçirirsin..."
{Kendi Kalemimden}