Zeynep

Zeynep
@Gecelerin_sairi
"-Çok korkuyorum adrian, insanlar beni çok korkutuyor..." ~Kendi kalemimden~
“ Acı çekmek ne demekmiş asıl şimdi anlıyordum, Acı çekmek bayılana dek dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değildi. Asıl acı, Kalbi baştan aşşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi... „
Sayfa 169 - Jose Mauro De Vasconcelos/Şeker Portakalı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"-İnsan neden ağlar efendim?" "-Gözyaşları acıların biriktirmiş olduğu zehirdir Adrian, ağlamazsak gün be gün, o zehrin etkisi ile öleceğimizi bildiğimiz için ağlarız..." 🍂 ~Kendi kalemimden~
"Güneş varken yağarsa bir anda yağmur, Sızı hissedersen yüreğinde, bedenin olursa sarhoş, Süzülürse gözlerinden, durduramazsan yaşları; Bilki ağlıyorumdur bir köşede, sessiz, Bi çâre, mahmur..." 🍂 ~Kendi kalemimden~
"-Efendim, Bugün bir delikanlının sevgilisine 'Seni bir serçenin gözyaşı kadar seviyorum' dediğini duydum, ayrılıklarına şahit oldum." "-Ahh Adrian, keşke o kız bunun ne manaya geldiğini bilmiş olsaydı." "-Peki, ne manaya geliyor efendim?" "-Serçeler, gözyaşı döktükleri zaman ölürler Adrian..." 🍂 ~Kendi kalemimden~