Gecem4876

Gecem4876
@Gecem4856
#Gülümsemek güzeldir uzaktan tabi acıyı tatmayana ...# bana aittir
Umarım ki günün sonunda mutlak adalet saglanmasada ilahi adalet en kısa zamanda teceli eder yerini bulur inşallah aminn tum güzel yüreklerin amin diyenlerin duaları kabul olsun inşallah amin
Reklam
Bu olanlardan sonra ne olması gerekiyor sizce olmayan adaleten bahsediyorum ?
#Gün gelir keşke unutsam dersiniz gün gelir nasıl unuturum dersinzi anlicaginiz arasında ince bir çizgi var o yüzden o çizgiyi aşmayın nerde nasıl ne şekilde unutucaginizi çok iyi bilin .🤍# bana aittir
Yakıyorsun kanal💯💯 hayırlı geceler..
Katılıyorum haklı bencede ölmek istoyorum. Korkuyormuyum bir fikrim yok ☹️🙁
Reklam