Gecem4876

Gecem4876
@Gecem4856
#Gülümsemek güzeldir uzaktan tabi acıyı tatmayana ...# bana aittir
Bununla gurur duyuyorum🤍
Reklam
45 kilo da olanlar yoruma gelsin ?
Bir öğrenci en çok neye para harcar sizce ?
Artık hiçbir referansa güvenmiyorum asla
Ne çok çabaladım anlasınlar diye ...
Reklam