📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ocağında dedi bana ateş yok. Öyleyse ocağı ne yapacaksın? Evinde dedi ekmek yok. Masan olmuş, ne yazar? Hayatında dedi dost nedir bilmedin yaşamanın nesinden keyif alırsın ki bu halde?
Görmek düşünmekten katbekat iyidir, okumak ise yazmaktan! Gördüğüm beni yanıltabilir ama parçam değildir. Okuduğum hoşuma gitmeyebilir ama onu yazmış olmaktan pişmanlık duymama gerek yoktur.