Düşüncelerimi yazıya aktarırken bazen kaçıyorlar benden, fakat bu bana sürekli unuttuğum acizliğimi hatırlatıyor. Bu da en az unuttuğum düşünce kadar öğretici oluyor benim için, zira benim için esas mesele hiçliğimi bilmek.
"özel olan poltiktir" sloganı, bireyin özel yaşamına sahip çıkması ve nerede durduğunu göstermesi ile ilgilidir.
Toplumun değişmesini istiyorsak işe kendimizden başlamalıyız.