İstatistiklere biraz bak kardeşim! kaç erkek boşanmak istedi diye ya da seviyorum adı altında öldürüldü, kaç hayvana, kaç çocuğa kadınlar tecavüz ya da taciz etmiş? Şiddetin maalesef cinsiyeti var, kabul etsen de var etmesen de var, bunları yaşatan kadınlar değil!