Gevher Nesibe Pınarbaşı

Gevher Nesibe Pınarbaşı
@GevherNesibePinarbasi
Olmayana Şükretmek...
"Dervişlik bu demekti aslında; sende olanı vermek,olmayana şükretmekti."
Sayfa 181 - Ben menzil bilmem,yolu bilirim
Gevher Nesibe Pınarbaşı
Olmayana neden şükrediyoruz 🙃