M.G

eeeee bu "Ben"
Bı kere gelinen bu hayatta onca güzelliği görmeden, keşfetmenin tadına bakmadan, farklı hisler yaşamadan göçüp gitmek !
Reklam
Hadi inşallah nasip olsun banada
...yurdumdan ayrılarak Mısır'a gidiyorum. Bu bana olmayacak bi hayal gibi geliyor. Bu, düşlerimin en güzel masalı olacak.
Sayfa 10·Kitabı okuyor

M.G

, şu anda okuyor
%17 (39/224 syf.)
Panait Istrati
7.6/10 · 1.914 okunma
Ömrüm boyunca hep içimde kalan bi şeyi dün gevur memlekette Cenevre'de çok şükür gerçeğe dönüştürdüm 🤗 Bu halka açık güzelim kütüphaneden bu Fransızca çocuk kitabını çaldım:) hoş fransızcam toplasan 10 kelimeyi geçmez ya:) şükür kitap çalma hayalim gerçek oldu 🤲Bin şükür:)
Bı kahve ile yeni bi kitap...