Fortis Fortuna Adiuvat
Antik Mısır ve Roma Hastası...
"Hayatımın, başı ve sonu belliydi; hiç olmazsa ortasını kaçırmamalıydım..."
instagram.com/cerokili_gezgin
Ben acaba kötü biri miyim" diye kendini sorguluyor, "Hayır, değilim" diyordu. "Kim kendinin gerçekten nasıl olduğunu bilir ki" diye yeni bir soru takılıyordu aklıma.
-Sanırım başkaları bizi nasıl algılıyorsa oyuz...