Gimenda

Gimenda
@Gimenda
Şölen günleri ne çabuk geçti?' Ve sık sık soruyorum: 'Sahiden yaşadık mı biz o yılları?'
21. yüzyılda feodalizmi yaşatmaya çalışan beyler gibiyim. Değişime açığım ama direnme gücümü düşüren etkenler var...
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Gitgide tuhaflaşıyorum Enya.İnsanlar... İnsanlar çok tuhaf bakıyor bana. Oysa ki kendi iç dünyam da hiç biri öyle değil.Gülümsüyorlar bana, beni görüyorlar.Beni değil aslında daha doğrusu içimi,yansımamı ve... Ve en çokta kim olduğumu biliyorlar. +Tuhafsın. -Kimim ben? +Tuhafsın. 16.09.09
1000Kitap
-Muhteşem bir eseri bir fırça darbesi ile lekeleyen çocuk sence o tabloya güzellik mi katar ya da mahveder mi? +Eğer kendi çocuğu değilse hiçbir güzellik katmayacağına hatta sinir krizi geçireceğine eminim. -Ya tanrının çocuklarıysak biz? +O vakit vücudumuza güzellik katıyoruz.Görüntüsü ebevyenlerimiz tarafından sinir bozucu olsa da onların çocuğu olmadığımız için sinir krizi geçiriyor her biri. -Tanrı?Tanrı ne diyor bu duruma? +Tanrı tarafından gayette hoş göründüğüne eminim. 16.09.09
1000Kitap