-Gitgide tuhaflaşıyorum Enya.İnsanlar... İnsanlar çok tuhaf bakıyor bana. Oysa ki kendi iç dünyam da hiç biri öyle değil.Gülümsüyorlar bana, beni görüyorlar.Beni değil aslında daha doğrusu içimi,yansımamı ve... Ve en çokta kim olduğumu biliyorlar.
+Tuhafsın.
-Kimim ben?
+Tuhafsın.
16.09.09