Yaşayabildiğiniz kadar yaşayın, gezebildiğiniz kadar gezin ve sevebildiğiniz kadar sevin. Sevmek çok güzel ama yalnızlık en güzeliymiş. 23 yaşıma girdim, şimdiye kadar hep babamı suçladım ama insan büyüdükçe anlıyor yaşadıkça anlıyormuş. Bir babanın tek kızıyken babam bana sevgisini göstermezdi ama varlıkta da yoklukta da hiçbir isteğimi geri çevirmezdi, oraya buraya gitme demezdi… bir gün bunları diyeceğimi düşünmezdim ama babasının kızı olduğum günleri özledim / eski beni