Gizem Topaloğlu

Gizem Topaloğlu
@Gizem2444
Her şeyin sonu mutsuz bitmek zorunda mı? Niye böyle anne.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öyle bir bakışı var ki anne sanırsın nakışlar işler yüreğime, Öyle bir gülüşü var ki anne sanırsın bütün çocuklar mutlu, Öyle bir sesi var ki anne o anlatsın hep dinleyim, Öyle bir duruşu var ki anne demirin bile boynu bükük, Öyle bir gözleri var ki anne sanırsın Ankaraya deniz,bahçeme bahar gelmiş, Öyle bir ismi var ki anne ölsem de söyleyemem sana.
İnsanlar kötüydü, kitaplara sığındım. CemilMeriç
Ağlasam sesimi duyar mısınız mısralarımda Dokunabilir misiniz gözyaşlarıma ellerinizle Bilmezdim şarkıların,bu kadar güzel kelimelerin kifayetsiz olduğunu Bu derde düşmeden önce.