Gizem

Gizem
@Gizemedair
İnsan en sevdiği yerde ölmeli.
Hayatınızın bu döneminde bir ağaç olsaydınız hangi ağaç olurdunuz? Yanıt verenlerden bir okuruma imzalı küçük bir sürprizim olacak. 😻
Gizem
Çam ağacı olurdum herhalde. Sen yaz kış yeşil kal oksijenin, kokun da cabası ama insanlar gelip iğnelerinden şikayet etsinler. Tam olarak çam ağacı olduğum dönem galiba.