📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...Birden nasıl oluyor sen yüreğimi elliyorsun/ ama nasıl oluyor sen yüreğimi eller ellemez/ sevişmek bir kere daha yürürlüğe giriyor/ bütün kara parçalarında..."
Vücudunu istemiyorum.
Ruhunu istemiyorum.
Vücudunu dokunulmamış bırakacağım.
Karakterini bozmayacağım.
Böylesi bir zevkten bir parça istiyorum.
Sana ait olmayan parçayı.
Falanca durağa şimdi geliriz göğe bakalım
İnecek var deriz otobüs durur ineriz
Bu karanlık böyle iyi aferin Tanrıya
Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum
Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun
Herkes uyusun bir seni uyutmam, bir de ben uyumam
Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım
Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda
Beni bırak göğe bakalım