Ben yalnızca huysuz olmayı değil, hiçbir şey olmayı da beceremedim. Ne huysuz, ters biri olabildim, ne iyi, ne aşağılık, ne dürüst, ne kahraman, ne de bir böcek... Şimdi köşeme çekildim, hiçbir şey olmayı başaramamış, yalnızca bir aptal olabilmiş akıllı biri olduğum için öfkeli bir teselliyle kendimi avutuyorum.
Baylar, şu anda karşınızda kendimi bir şeyler için temize çıkarmaya çalıştığımı, sizlerden özür dilediğimi falan mı düşünüyorsunuz yoksa? Eminim öyle düşünüyorsunuzdur... Ama inanın, öyle düşünseniz bile umurumda değil...