Aslında doğru da yok, yanlış da, biliyorum. Ancak ulaşabildiğimiz, kendimizde gerçekleştirdiğimiz insan kim olursa olsun, attığımız adımların bizdeki sesini daha çok duymayı da gereksiniyoruz arada sırada. Hayal etmek başka, gerçeğini görmek, yaşamayı bilmek, ya da kabullenmek başka anlayacağın. Birçok sıradan şarkıda, filmde dendiği gibi, yaşıyoruz işte...