‘Eskiden daha çok şey hissederdim sanki,
Şimdi duygularım bile yorulmuş gibi.
Ne sevincim eskisi kadar uzun sürüyor, Ne de üzüntülerim tamamen geçiyor.
Arada bir yerde kaldım uzun zamandır, Ne tamamen iyi ne de tamamen kötü.
Hayat devam ediyor elbette,
Ama içimde duran bazı şeyler yerinde sayıyor.
Belki de büyümek biraz böyle bir şeydir, Eksiklerle yaşamayı öğrenmek gibi.’