Ne oldu bitti bilmeden bazıları sırf kendini düşünür. Kendi istediği bir şey olmadığı zaman istediği şeyi yapmayan kişiyi silerler. Hiç düşünmezler ve karşılarındaki kişiyi saf zannederler. Aksi olursa canı ciğeri olur. Yerlere göklere sığdıramaz çok seviyor(muş)! gibi yaparlar. İşte o zaman o kişi sizin kendisini gerçekten sevdiğinizi zanneder. En can alıcı olanıda budur ya! Böyle kişileri bulup ezerler, kullanırlar. Geriye paramparça kalmış dışı sağlam içi enkaz parçalarıyla dolu insanlar kalır. Ne olur, yalvarırım böyle davranmayın. Acı yerine mutluluk verin. Sevmiş gibi yapmayın, gerçekten sevin! Kendi çıkarlarınız için masum, iyi insanları kırmayın, kırdırmayın!