”Sadece namazla niyazla olmaz şükür, insanın sevdiğine sarılması da bir çeşit şükür, varlığı için Allah'a teşekkürdür.”
”Artık yüzünü görmeyecek olmak da isyandır öyleyse.”
Şeytanlığa bizim de aklımız erer de, biz uymayız. Yolu bilmek başka, yoldan gitmek başka. Sizin tuttuğunuz yolun kitabını yazdım ben. İsterseniz şansınızı daha fazla zorlamayın.