Eskiyi bırakmak ile yeniyi başlatmak arasında bir karmaşa ve boşluk dönemi yaşanır .İnsanlar genelde bu dönemde kendilerini kaybolmuş hisseder ve o kaybolmuşluğu bir şeyin yanlış olduğunu gösteren başka bir işaret olarak yorumlarlar .Oysa bu sadece tarafsız bölgenin verimli kaosuna girmiş olduklarını gösteren bir işarettir .
Albert Einstein günümüz dünyasını ,”Sezgilerimiz bize verilmiş olan kutsal bir hediye ,mantığımız ise sadık uşağımız.Ne yazık ki ,uşağı yücelten ,hediyeyi ise görmezden gelen toplumlar yarattık ,”sözüyle tanımlıyor .