Hayattaki variyetini koruman sahip olduğun ikilemlerin dengesini kurma çabanla alakalıdır.
Sevinç ve üzüntü ,heyecan ve bıkkınlık ,sevmek ya da nefret etmek
İnsanlar doğar ve ölür.
Kimisi hayatta kalmak için annesinin göğsüne yapışırken
Diğeri bu dünyada kalmak için pek de bir şey yapmaz artık.Vadesi dolmuştur bilir.Sonu gelmeyen gecelerinin bitmesini bekler .Kuramadığı dengeyi kurmak ister
Hayat hep ikilem…..
Doğum ,ölüm
Doğmak ya da batmak …..