Sen yinede uğrayı versen geceme, kırsan karanlığımı, yaralarım kapanmasa da olur, bi görsem unutmaya alıştığım yüzünü, unutmak istemediğimi hatırlasam. ..
Kurtar beni! alıştığım bu yalnızlıktan..... Binlerce yıldır uyuyorum sanki.... Yalnızlığın boşluğundan kurtarıp hayata döndür.... Ateşi görünce'ye kadar benimle olan gölge! Ayaklarımın altına alıp, günün tüm yüzünü görene kadar ezeceğim seni....