Gökan

Gökan
@Go______kan
Kızıl ötesi ile mor ötesinin arasında ki karanlıkta yaşıyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
1 yıl sonraki kendine not her şey geçiyor! az daha dayan. seneye bugün şu an hissettiklerine pişman olup, boşuna üzülmüşüm diyeceksin. hep mutlu ol! 17'09
Bir kalbiniz vardı, onu hatırlayın!
Bence aşk hüzünle yoğrulup, Acıyla harmanlanmış kalpin, Sevdiği kişinin mutlu olmasıyla Mutlu olmayı öğrenmesidir...
Şiir
Ben sende yandım, sende söndüm Çıkar yol bulamadım bu sensizliğe Geceler doldu içime cevap veremedim Sadece gözyaşlarım kaldı sayfalarda
Müzik