Arkadaşlar ben savaşan, yaralı ve şehit olmuş askerlerimiz adına FETIH SURESI OKUMAYA BASLIYORIM eğer okumak isteyen askerlerimize dualarımızla yardımcı olmak isteyen varsa.
Şimdiden herkese teşekkür ederim ....
Kandiliniz mübarek olsun arkadaşlar
Rabbim cümlemizin dualarını kabul etsin inşallah.
Gönlünüzden geçenlerin gerçekleşmesini nasip etsin. Gönlünüzdekini de hayırlı eylesin.