《《♡AZUR ♡》》

《《♡AZUR ♡》》
@Gocebem
Rabbine yönel . O bırakmaz kulunu ... Herşey güzel olucak !!!
Bazen o kadar çok susmak istersin ki.. Kimse bir şey sormasın, ya sessizliğimden anlasinlar ya da anlamiyorlarsa hic sormasinlar istersin çünkü anlatsanda,anlatmaya calissanda o an kelimelerin yetmez ya da ufacık kelimelerden o yetmeyen kelimelerden anlayanin olmaz. Bazen de öyle çok konuşmak,öyle çok anlatmak istersin ki bir dinleyen,bir anlayan bulamazsın. Ve bazen de senin sessizliğini de,konuşmak istediğini de, anlatmaya çalıştığını da anlayan biri olur. Annen, baban,ablan,abin,kardeşin,dostun veya başka biri.. Varlığı daim olsun,her daim var olsun onlar.. (Amin) Hayırlı akşamlar ☺️🤗
《《♡AZUR ♡》》
Sanada hayırlı geceler 😊
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu günde ben sorayim bir saçma soru hiç yapmadigim bişey ama Olsun 😄😄 Sorum şu: Birine aşkı olunca yaptığınız en saçma şey neydi ??? Cevap : ....
《《♡AZUR ♡》》
Doğru söylüyorsun
Bu günde ben sorayim bir saçma soru hiç yapmadigim bişey ama Olsun 😄😄 Sorum şu: Birine aşkı olunca yaptığınız en saçma şey neydi ??? Cevap : ....
《《♡AZUR ♡》》
Oda güzel mis