Gonca çelik

Gonca çelik
@Gonca_celik_
Dıjmine bav u kala nabin doste lava

Gonca çelik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·502 syf.·
5 günde okudu
·
2020 15. kitabı
Kolektif
8.2/10 · 305 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öğretmenler, sihirli değnekleriyle öğrencilerinin yüreklerine dokunduları an, bulutların ötesindeki sonsuzluğa,onlarca balon dansının ahengiyle süzülürler. Ve varoluşun eşsiz tadında katmerleşen sevgilerle gönül tahtalarına ebedi kurulurlar.
- Neden kötü davrandın? + İnsanoğlu hocam, iyi davranınca çabuk unutuyor.
Aslında sen haklısın. Unutmak değil ama hatırlamamak mümkün..
Ah o çocukluk yok mu? İnsana her defasında ben küçükken dedirten, büyümeyi,büyük adam olmayı düşlerken, ne kadar büyüseniz de her yaşta kendini özleten çocukluk. Kâh bir yara izidir bir yerinizde; kâh bir parça salıncak ipidir, bahçedeki yaşlı dut ağacının dalında. Bazen de siyah beyaz ve solgun bir fotoğraftır, bir yerlerde bakılmak için sırasını bekleyen. An olur, hatırlanınca bir tatlı tebessüm ve derin bir ah çekişe döner. An olur hıçkırıklara boğar, gırtlağınızı düğümler. Ya da bir elma şekeri veya bir serçe cıvıltısı olur çocukluk.