Üşüyorsun
Çünkü yalnızsın; hiçbir insanın yakınlığı, içinde yanan ateşi alevlendirmiyor.
Hastasın
Çünkü duyguların en güzeli, insana bahşedilmiş olan en yüksek ve en tatlı duygu senden uzakta.
Aptalsın
Çünkü o kadar acı çekmene rağmen yine de o duyguyu çağırmayacak ya da seni beklediği yere doğru bir adım bile atmayacaksın.
... Gizli bir aşkın içinde büyümesine izin vermek her kadın için deliliktir çünkü bu aşk, karşılık görmediği ve bilinmediği zaman onu besleyen hayatı yalayıp yutar...