"Güneşe baktım, dağların arasındaki ovada göğe asılı duran soluk yeni aya baktım. Yaşam ile ölüm arasında, diye düşündüm, hepimiz şu anki gibi geceyle gündüz arasında yaşamıyor muyuz?"
"Yaş ilerledikçe fark edilen şey
Yalnızsın. Yürümekte olduğun
yol yalnızca senin.
Yola dahil olanlar oluyor,
yoldan çıkanlar oluyor,
yolda sorun çıkaranlar oluyor
ama hepsi geçiyor, gidiyor.
O yolda sen kalıyorsun..
Sevincinle, kederinle,
kahkahalarınla,
göz yaşlarınla
yalnızca sen..."