İnsan, en fazlanın en güzelin en pahalının peşinde savrulmak yerine, bir diğerinin eksiğinde tamamlamaya çalışsaydı kendini, dünya kuşkusuz daha yaşanır bir yer olurdu...
"Feleğin sillesini yemekten örselenmiş hayatların sorumluluğu kimde?Kaderini altın harflerle alınlarına yazdıranlar ,aynı coğrafyanın acılarından muaf mı?'Kader!' diyerek geçip gitmenin kolaycılığı,insan olmanın zorluğunu nasıl oluyord da bu kadar çabuk unutturabiliyor?"