...Gerçekten bir başka yazmışsın.Sen hep ne dersin, okuyucuya geçirmek istediğin hissi geçirebiliyor musun ,o önemli.Kitapta o anın içine girip uzaktan izleyebiliyor mu okuyucu yazılanları ,ona bakarım dersin...
❝ Selin'in belirgin özelliklerinden biri de canı yandığında can yakmasıydı.Bu onun merhemiydi.Başkasının canını yakar ,yaktığı ateşten krem yapar ,canının yandığı yere sürerdi.Bu şekilde de acısı aniden geçerdi... ❞
"Çok bekledim.Çok bekledim sevsinler beni diye ben çok uğraştım, olmadı ne yaptıysam olmadı.Ben bir şey yapmamıştım, ben onlara bir şey yapmamıştım.Ben hep uslu oldum üzüldüm bile demedim.Görür kızarlar diye yanlarında hiç ağlamadım ben."