Kimse kimsenin karşısına boş yere çıkmaz. Bir nedeni vardır.Hayatımızın herhangi bir kısmında yardımı olacaktır ,bize bir şey katacaktır iyi ya da kötü.
Fazla şakaya vuran insanların bunu içindekilerle yüzleşmekten korktuğu için yaptığını söylerler.İçine bir şeyler atan insanın kendini dışa vurmamak için seçtiği yol olduğunu söylerler.
Üstelik insan birine anlatırken kendisiyle de konuşur.Kendine söyleyemediklerini de ağzından kaçırır, olaylara bir de dışarıdan bakma gözü açar anlatmak.