"Tanrıyla aynı şeylere ve yargılara yönelen birisi, tanrıdan ilham almıştır"
Ve bitirdim bu guzel kitabı Marcus Aurelius, tekrar buluşmak dileğiyle.
Çantamda en uzun süre yoldaş olan en ince kitap, en derin düşüncelerini uzun uzun okudum. Şüphesiz ki doğanın adaleti en doğru zamanda tecelli eder.