📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gecen gündüz olsun.
Hiç karanlık görme sen e mi ?
Dahada da görmem seni.
Daha da sevmem.Anlamaya çalışma beni.s
Anlarsan kaybolursun bende.Bir sen kalmaz sende. . .
Her neyse benden bu kadar, kaybolmak nedir, gitmek nedir, öğren
Karşıma almam öyle herkesi.
Sen beni ne sandın be çocuk?
Bir kelime bile fazla sana ya.Yine sayfalar yazdım.
Hadi geç git.Ya da sen kal.Sen bilmezsin gitmeyi...
Bana bırak her şeyi sadece izle...
Gitmek nedir onu öğren.Sevmek sana fazla gelir.