Gözde

Gözde
@Gozdem35
@gzd__smsk
Yaradılışının doğasında ki doyumsuzluğu en çok neye karşı hissederse farkında olmadan ona ait oluyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Gözde

, bir kitabı okumaya başladı
Ahmet Batman
8/10 · 3.015 okunma
Tasarruf şart
Belki De kaybettiklerine üzülmek için ayırtacağın zamanı kazanabileceklerin için harcamalısın
Sayfa 20·Kitabı okudu
Insan öğrenmeye gelir bu dünyaya,sen en son gitmeyi öğren çocuk.
Gecen gündüz olsun. Hiç karanlık görme sen e mi ? Dahada da görmem seni. Daha da sevmem.Anlamaya çalışma beni.s Anlarsan kaybolursun bende.Bir sen kalmaz sende. . . Her neyse benden bu kadar, kaybolmak nedir, gitmek nedir, öğren Karşıma almam öyle herkesi. Sen beni ne sandın be çocuk? Bir kelime bile fazla sana ya.Yine sayfalar yazdım. Hadi geç git.Ya da sen kal.Sen bilmezsin gitmeyi... Bana bırak her şeyi sadece izle... Gitmek nedir onu öğren.Sevmek sana fazla gelir.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Sevgili yârim
Doğum tarihimle ölüm tarihim arasındaki kısa çizgiye bir aşk sığdırabilirsem ne âlâ...Geri kalan her şey başkalarının olsun
Sayfa 17·Kitabı okudu