Bugüne dek, bir insanin bir başka insana herhangi bir sey ögretmis olduğuna inanmıyorum. Ögretme ugraginin yararindan kuşkuluyum. Bildigim tek sey, ögrenme isteği duyan kisinin öğreneceğidir. Ögretmen de, belki bir yardimc, öğrenici kişinin önüne bütün yemekleri koyup ne güzel ve coşku verici olduklarını anlattiktan sonra, öğrenicinin bunları yemesini dileyen bir yardimci kişi olabilir.