Kimi insan yirmili yaşlardan itibaren acı çekmeye başlar kimileri ise sadece hayatının son yıllarında sessiz ve sedasız, yağı biten lamba misali söner.
Benim hayatımın ise tek bir mevsimi tek bir hali var. Sanki hep soğuk bir bölgede ve geçmişin bitimsiz karanlığında seyretmiştir, oysa yüreğimin tam da ortasında alev alev yanan bir ateş beni mum misali eritiyor.