Serra

Ölüm sonrası hislerden haberdar olan var mıydı?
Sayfa 71·Kitabı okudu
Reklam
Kimi insan yirmili yaşlardan itibaren acı çekmeye başlar kimileri ise sadece hayatının son yıllarında sessiz ve sedasız, yağı biten lamba misali söner.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Biriyle konuşurken veya bir şeyler yapmaya çalışırken genelde aklım başka yerde oluyor ama içimden de kendimi ayıplıyordum.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Benim hayatımın ise tek bir mevsimi tek bir hali var. Sanki hep soğuk bir bölgede ve geçmişin bitimsiz karanlığında seyretmiştir, oysa yüreğimin tam da ortasında alev alev yanan bir ateş beni mum misali eritiyor.
Sayfa 37·Kitabı okudu
İçtenlikle, derin bir unutkanlık uykusuna dalmayı arzuluyordum. Bir unutabilseydim ve bu unutkanlık sürekli olabilseydi, hep sürebilseydi.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Reklam