Kötü insanlar iyi insanlardan daha güçsüzdür. Çünkü insan doğası, özünde iyidir ve hem iyi insanların hem de kötü insanların iyiliğe doğru eğilimi vardır. Ancak sadece iyi insanlar iyiliği başarabilmektedir. İnsanın varoluş amacı iyiden yana olmaktır.