Her başlangıcın mutlaka bir sonucu vardır. Önemli olan kendi beklentilerimiz doğrultusunda veya istemimiz dışında da olsa bizi olumsuz yönde etkilemeyecek bir sonucun olmasidir.
Vedalaşmayı bilmenin çok önemli olduğunu düşünüyorum. Güzel vedalaşmak diye bir tanım olsa içinde şunlar olurdu; ayrılırken insana endişe yerine huzur veren, bu güne kadar burada boşa çalışmamışım, insanlarda ve işimde iyi bir iz bırakmışım hissini yaşatan bir vedalaşma..
G.Sirin Yürektürk.