samimi ve içten bir kitap. Sade ve akıcı anlatımı sayesinde kolayca okunuyor. Karakterler arasındaki “sıradan” diyalogları sevdim; bu da hikâyeyi daha gerçekçi kılıyor. Okurken sanki bir film izliyormuşum hissine kapıldım. Kitabın neden birçok kişi tarafından önerildiğini şimdi daha iyi anlıyorum.
baba-oğul ilişkisini sade ama etkileyici bir şekilde anlattığı duygusal bir roman. Bir gecelik yolculuk sırasında karakterlerin geçmişleriyle yüzleşmesi ve birbirlerini yeniden tanımaları anlatılıyor. Sakin ilerleyen ama düşündüren bir hikâye. Sabahın ÜçüGianrico Carofiglio