"Mungan"

"Mungan"
@Gugul_
Bu yolda yapayalnız kalsanız, çok büyük güçlüklerle karşılaşsanız bile yılmayınız, 'Hasbünallâhü ve ni’me’l-vekîl' deyiniz, O kâfî ve vâfîdir.
“Pusulanın hep kuzeyi gösteren ibresi gibi, bir erkeğin suçlayan parmağı da daima, mutlaka bir kadını gösterir. Her zaman. Bunu hiç unutma Meryem..”
Reklam
Vicdan mı? Saçmalama. Sen vicdan sahibi bile olamayacak kadar fakirsin.
Kitaplar harika şeyler; size her şeyi, aklınıza gelebilecek her şeyi anlatır.
ablalar annelerden daha çok annedir diyebilir miyiz..?