"Mungan"

"Mungan"
@Gugul_
Bu yolda yapayalnız kalsanız, çok büyük güçlüklerle karşılaşsanız bile yılmayınız, 'Hasbünallâhü ve ni’me’l-vekîl' deyiniz, O kâfî ve vâfîdir.
çok empati kuruyorsunuz başkomserim, dedi samimi bir tavırla. ne dünya bu kadar hassasiyeti kaldırır, ne de insanlar bu kadar inceliği...
Reklam
Kendi kendimin kalabalığıyım, nice balıklar var denizimde.
İnsan birazda okuduğu kitaplardır artık...Dinlediği tiratlardır.
Allah iyi kullarını nankörlerle imtihan eder,lâkin onlara yar etmez..!
insanlar maşuk aramıyor, bencil duygularına köle arıyor. köle buluyor ama aşkı bulamıyor.