Biz kendi halimizi ıslah edelim. Kendi halimizden Allah'a sığınarak, iltica ederek, "Ya rabbi bu tenakuzları benden al. Bu ahvali benden al. Şeytanla beni fazla mülaki etme. Onu benden ırak tut " diyelim
Biz bu dünyaya gitmek için geldik ama aynı zamanda hüsn ile anı seyretmeye, güzellik ve zarafet seyretmeye geldik. Mevzuya böyle bakmak lazım. İyi hayat işte bu bunun yolu da insanın Cenabı Allah'la barışık olmasından geçiyor