Yeniden okuduğum için çok mutluyum. Serinin yedinci kitabına kadar bulabildim ve hikayeyi hatırlamak için tekrar okudum. İlk üç kitap tek kelimeyle Efsane !!!
Seri fantastik, epik, doğaüstü unsurların yanı sıra felsefe de içeriyor. Biraz şundan biraz bundan... netice mükemmel. Üç kitabın hikayesi sonrakilerden bağımsız, zaten sonrakiler bu hikayenin tadını veremiyor.
Seri distopik bir dünyada geçiyor. Sürüp giden kül yağmurları toprağı ekip biçmeyi neredeyse imkansız hale getirirken geceleri çöken sis ve sisin Yaratıkları... Kabus, kabus...
Soyluların sıradan halkı sömürüp, zulmettiği ve halkın ancak değersiz köleler olarak var olabildiği korkunç düzen . Soylular mutlu mesut azınlık olarak imparatorun koruması altında yaşayıp gidiyor.
Eh nihayetinde ne olabilirdi?????
Ska kölelerin arasından bir hırsız ve soylu bir evin varisi...
Aşk da var yani.
Okuyup pişman olamayacağınız hikayelerden biri daha.