"Kırıp dökerek sevmişim seni
Bilmeden kırıp döktüğümü..." (S:48)
Ağustos ayına bir şiir kitabı ile merhaba..
Şiir dinlendirir, huzur verir.. duyguların mısralara yansımasıdır.. Yanikimu'da öyle, şairin ilk şiir kitabı. Güzeldi.
Allah kimseye yaşatmasın açlık hissini, doğal afetleri. Ağaçlar olmayınca depremlerin olma sıklığı da artar. Toprak kayması yaşanır. Bu felaketlerin olmaması için ağaç dikip onları korumalıyız. Hatta sevip okşamalıyız. (S:111)