Kdkdjwj

“Yiyordu, içiyordu, uyuyordu, uyanıyordu; ama yaşamıyordu.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yaşamak geçti üzerimden..
“Bu mu Ömrünün Özeti? Sen de uzak ülkelerden dönüyorsun Ve bana bütün söyleyebildiklerin, Akşam evinin eşiğine oturmuş Serinleyen birinin, Aklına gelebilecek düşünceler. Peki, ne anlamı var öyleyse; Bunca yolculuğun?” —Louis Aragon
Şükür nimeti, şikayet dertleri çoğaltır.
Dayanılmaz olan aslında yaşam değilmiş, insanlarmış. Franz Kafka