Kdkdjwj

Özü sözü doğru olanların ortak yönü de budur: Karşısındaki kişininde içten konuştuğunu sanırlar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çocuklar okuma kitabi değildir.Onları en sevdiğin renklere boyayamazsın.
Ben sana bütün hayatımı, hakiki anlamda ilk defa seni tanıdığım gün başlamış olan o hayatı anlatmak istiyorum.Ondan önce yanlızca bulanık ve karışık bir şeyler vardı, hatırlama çabalarıyla asla derine inilmeyen bir şeyler...
Kelimelerim seni korkutmasın; ölmüş olan biri artık hiçbir şey istemez, sevilmeyi de, kendine acınmasını da, teselli edilmeyi de istemez.
Belki birgün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşıyorum..